Monday 7 May 2007

"Με κτύπησαν μπάτσοι γιατί φορούσα κόκκινα-μαύρα παπούτσια"



Με χτυπησαν μπατσοι γιατι φορουσα κοκκινα-μαυρα παπουτσια
από @ 0:42πμ, Τρίτη 8 Μαΐου 2007

Με χτυπησαν μετα απο ελεγχο που μου καναν γιατι φορουσα σταρακια κοκκινομαυρα με το αστερι και ΑΛΦΑ μεσα ! Αρχισαμε και τετοια τωρα? Βαρανε κοσμο για τον ρουχισμο του? Να πανε να κλεισουν και τα μαγαζια που τα πουλανε σε ολο τον πλανητη μιας και ειναι καινουριο μοντελο...

Με σταματανε και μου λενε ταυτοτητα!! Ο ενας με εναν φακο γιατι ηταν σκοταδια εριχνε φως πανω μου και τοτε ειδε τα παπουτσια και μου λεει κατα λεξη '' τι ειναι αυτα ρε μαλακισμενο'' αναρχοκουμμουνι απλυτο εισαι?''

Εγω απαντησα οτι εκανα μπανιο το πρωι και τοτε μου εσκασε χαστουκι στα μουτρα και ματωσαν τα χειλια μου λεγοντας μου '' αν ξαναειρωνευτεις θα σε θαψω στο παρκακι αληταρα''!

Τοτε ο αλλος του ειπε ελα γαμα τον μωρε τον τελειωμενο αστον και με φησαν να φυγω...
Αυτο εγινε πριν 2 ωρες σε παρκακι στα δικαστηρια στην ευελπιδων κοντα...

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=699642

No comments: